ODUSTALA SAM....:(

10:48


Prvo da vam kazem, nisam odustala ni od youtubea ni od bloga. 

Reci cu vam nesto, nesto sto sam imala potrebu da vam kazem jos odavno.


1. Od kada sam krenula sa snimanjem za youtube imala sam ogroman hejt, cesto sam bila povredjena zbog toga. 

2.Cesto sam naisla na ne odobravanje ljudi iz mog okruzenja.

3.Bila sam povucena i tuzna zbog svih uvreda koje je neko izneo o meni.



Medjutim posle toliko meseci, odlucila sam da ODUSTANEM!

Da odustanem od slusanja ne bitnih osoba koje nemaju svoje JA i svoje ciljeve u zivotu. Njihov jedini posao je da vredjaju druge i da unistavaju tudje samopouzdanje. Njihov glavni cilj je da mrze druge, da sire mrznju, jer najcesce su to osobe koje ni ne znaju sta je ljubav. To su najcesce deca kojima roditelji ne posvecuju nimalo paznje. Zato takvim ljudima ni ne treba uzvracati, samo ih pustite da pricaju gluposti. Jer to je jedino sto oni znaju. ODUSTANITE OD TOGA DA IH SLUSATE!



Volim vas sve, Milicaa ♥

You Might Also Like

2 коментара