LBVYR narukvice sa SWAROVSKIM elementima

12:18


*NIJE SPONZORISANO!



Zdravo svima, dobro dosli u moj novi post. (izgleda da cu postati redovnija). Danas sam zelela da vam predstavim dve narukvice marke lbvyr .  Ove narukvice mi je jedna mamina prijateljica kupila pre par godina. I ne znam zasto mi je sinulo da sada pisem o njima. Cisto bih zelela da kazem da ovo nije sponzorisano vec sam cisto zelela da vam ih pokazem, jer mozda vam treba neka narukvica a ne znate kakva. Inace da napomenem da LBVYR imaju ddosta elegantnijih narukvica. Meni ih je ta zena donela iz austrije tako da ako zivite tamo ili imate nekog tamo onda bi mogli da ih potrazite. Ako nista od toga mozda da proguglate?




Prva narukvica je ova, sa detelinom sa cetiri lista. Ako me pratite na instagramu (milicaamar) onda znate da obozavam detelinu sa cetiri lista, uvek mi stoji u opisu na instagramu. tako da je i ova narukvica sa motivom deteline sa cetiri lista.














Druga narukvica  je ova jednostavna a prelepa, ima dva kanapcica u krem i braon boji i jedan swarovski kristalcic, jako je lepa elegantna i jednosavna, obozavam je. ♥

















Dragi moji to je to sto se tice ovog post ja sam se jednostavno setila ovih divnih narukvica i odlucila da vam ih predstavim.!

You Might Also Like

1 коментара