Knjige koje vam preporucujem ♥

12:34

 Zdravo svima dragi moji danas sam zelela da vam pokazem neke lepe, lagane knjige koje bi trebale da procitate.
Ako zelite mozete da pogledate videe u kojima sam pricala o raznim knjigama :
U ovom videu se nalaze dve knjige iz ovog posta  pa bi ste i tamo mogli da cujete nesto o njima. 




 Prva knjiga je "Koralno crvena" od Zveva Kazati modinjani. Zena Lilijana je bila zrtva teroristickog napada u Italiji u vreme velikih protesta. Posle puno godina Lilijana odlazi kod psihologa i tu pocinje njena zivotna prica: Od vremena kako je bila najstarija cerka od cetvoro dece u radnickoj porodici, kako je morala da cuva svoju bracu i sestru, kako je ucila engleski jezik...njena prva ljubav...njen prvi posao. Knjiga je meni drzala paznju i za cetiri dana sam je procitala (zbog manjka vremena). Odlicna je , bas onakva kakva treba da bude.

 Sledeca knjiga je jedna prelepa ljubavna knjiga zove se "Zelim te drzati za ruku" a pisac je Maria Force. Hanin muz je ubijen u Iraku ona je ostala udovica, udovica koja je mislila da nece nikada ponovo moji da voli, ali.... Ona ipak uspeva da voli PONOVO. Sve u svemu da ne otkrivam previse, procitajte je ♥

Leto u Italiji- Dejvid Makfarlan
 Momak po imenu Oliver odlucuje da putuje po svetu, na kraju dolazi u Italiju i tu upoznaje ljubav svog zivota Anu. Ostatak procitajte sami ♥


Poslednja i ujedno moja najomiljenija koju morate procitati! Ja sam odusevljena ovom knjigom prosto je prelepa, ljbavna,istorijska. FENOMENALNA! Uvijek i zauvijek - Sarah Jio
Emili je spisateljica koja je u umetnickoj blokadi. Da bi dobila inspiraciju odlazi kod rodjake Bee, tamo ne samo da ce pronaci inspiraciju vec i mnogo toga o svojoj porodici.




To je bila moja preporuka knjiga , vidimo se u narednom postu 

You Might Also Like

6 коментара

Укупно приказа странице