Favoriti jula...♥

09:33





Zdravo svima dobro dosli u moj novi post!!! Mislim da nikada ranije nisam radila ovakav post na blogu, ali s'obzirom da imam puno problema sa video editorom ne mogu da snimim ovakav video, tako da od sada ocekujte ovakve postove svakog meseca, a ja se nadam da ce ubuduce biti jos nekih beauty postova. To bi bilo to za ovaj "INTRO" pa da krenemo sa postom                                                      ↓↓↓



_____________________________

Za ovu paletu mislim da je bilo i vise nego logicno da ce se naci, ne samo u ovim favoritima, vec i u favoritima godine. Ovu paletu koristim gotovo svaki dan,a mogu da kazem:


Pigmentacija je vrh! 
Senke se odlicno blendaju!
Ima i mat i shiny boja!
Odlicna je za pocetnike, jer blenda se odlicno i ako stavite malo vise boje uvek mozete da je izblendate.
 Recenziju ove palete radila sam na kanalu






_____________




Definitivno mislim da ne postoji youtuber ili bloger koji nije imao ovo labelo u favoritima.
Pristupacna je cena!
Kolicina je velika!
Savrseno mirise!
Odlicno hidrira usne!


______________





Ovo je avonova kremica za ruke koju koristim stvarno dugo, ja realno nemam suve ruke tako da je meni odlicna i leti i zimi ne znam kako bi bila nekome ko ima suvlje ruke ali meni je super!
Mirise prelepo!
Cena je vrlo pristupacna!
Hidrira odlicno!
Brzo se upija!





____________



Flormar lakovi, ja sam zista odusevljena njima, cena im je nesto malo preko 200 dinara, a u liliju ih cesto ima na nekim popustima. Imaju ogroman asortiman boja,ali ove tri su moji letnji favoriti.
Ova crvenkasto narandzasta nijansa je u broju 011-Tender Salmon
Ova tirkizna je 424-Bluish Green
Ova lila je 468- Pony Tale

Pigmentovani su i iz jednog (eventualno dva sloja zavisi od laka) dobijete puni intenzitet boje.







Ovo je  LLUMS bronzer odnosno baked duo, bronzer i rumenilo, kao sto mozete videti na slici rumenilo je holo i svetlo roze a bronzer je bakarne boje, medjutim svetlo je malo losije padalo pa se ne vidi bas najbolje inace su lepo pigmentovani ali opet ne previse, meni se ovo realno mnogo dopalo pa sam ga zato i uzela.




Ovo je C-THRU dezodorans PURE ILLUSION , miris mi je odlican za leto i realno nema nista posebno o njemu da se kaze.






Poslednji proizvod koji imam za danas je Victoria's Secret HEAVENLY parfem koji fenomenalno mirise ja sam odusevljena prelep je , secate se onog mog VS Gorgeous e ovaj je i njega nadmasio mirisom, ne znam koliko je kostao jer mi ga je drugarica donela iz Amerike, ali vi mozete proguglati za cenu! ♥



You Might Also Like

1 коментара