Cenite prave stvari!

10:58

Zdravo, dragi moji dobro dosli u moj novi post. Mozda sam postala malo dosadna sa ovakvim postovima i temama, ali trenutno imam najvecu inspiraciju za takve teme.

Danas cu vam pisati o pravim vrednostima koje trebate ceniti kod sebe i kod ljudi

Prvenstveno zelim da napomenem, da sam ja oduvek volela da blogujem, ali uz vas i vasu podrsku mi je ovo uzivanje. Hvala vam puno na 21.000 pregleda...

U ovom svetu gde smo svi mi izgubili detinjstvo prerano, zbog surovosti ljudi, moramo nauciti da cenimo sebe i prave vrednosti. Zivot ne bi bio zanimljiv da smo svi isti, da smo svi jednako lepi, visoki i teski. Kada bi smo svi imala istu boju koze, isti nos, ista usta, istu kosu. Kada bi svi bili isti, na sta bi vas svet podsecao? Na jednu veliku kuglu puno istih dosadnih lica, medjutim to sto je svako od nas drugaciji cini ovu planetu raznobojnim i beskrajno zanimljivim svetom.

Medjutim u danasnje vreme su se prave vrednosti iskrenog osmeha i saosecanje izgubile, bitno je da svi pratimo trendove. Da svi izgledamo isto, a osmeha nema jer ga zbog tezine pudera ne mozemo napraviti. U ovom svetu svi moramo pretiti trendove sa instagrama i youtubea. Epa, ne moramo i necemo!!



To nisu nase vrednosti, nase vrednosti su saosecanje, iskren osmeh i dobrota koju sirimo a ne slicnost sa nekom poznatom zvezdom.
Mi smo ono sto jesmo i bas zato su to nase prave vrednosti!!! I svi mi ih trebamo ceniti!



You Might Also Like

7 коментара