Uvek kazem sta mislim???😯

14:23




Ne znam za vas, ali ja sam osoba koja uvek ima svoje misljenje i svoj stav. Jednostavno ne mogu da precutim stvari koje mi smetaju. Trudim se da nikog ne uvredim, ali se ljudi cesto pronalaze u onome sto kazem. Kada kazem neku stvar ljudi se cesto uvrede, iako ja ne kazem nijednu jedinu stvar protic njih. Smatram da je to do njihovog misljenja o sebi, jer kada neko nije zadovoljan sobom, cesto se pronadje u mom komentaru. Nisam hejter i ne volim pomenute persone. Uvek kazem sve sto mislim i cesto sam upadala u probleme zbog toga. Ljudi jednostavno ne razumeju da svako ima pravo da kaze sta misli. Drzave Balkana su slobodne jos od 1878 godine i od tada nikakve dugorocne zabrane govora nisu uvodjene. Mislim da bi svako od nas trebao da zna da ima pravo da kaze ono sto misli sve dok to ne prelazi u ne zakonite klevete. Razlog sto sam imala potrebu da napisem ovakav post, je to da sam juce dosla u situaciju da odgovaram biologiju, i nastavnica mi je postavila pitanje o venama i arterijamakoje nije pisalo ni u knjizi ni u svesci, normalno da sam se pozalila razrednoj koja je prisustvovala casu i sta se onda desilo? Naravno da je razredna pocela da vice na mene. Zapitala sam se da li je to uredu? Ja kao djak imam obavezu da ucim, ali ne stvari koje se nesadrze u nasim knjigama. Licno smatram da bi trebalo vise paznje da se obrati na izricanju naseg licnog misljenja. Ja zelim da moj blog bude mesto gde ce svi imati to pravo, da kazu sta misle. Pa sta vi mislite o ovome?

You Might Also Like

2 коментара

Укупно приказа странице