Svako je poseban na svoj nacin!

20:37



Da li ste se nekada osecali mizerno toliko da bi ste zeleli da propadnete u zemlju? Ja jesam, milion puta! Ali uvek bi trebalo da se setite da ste nesto posebno, nesto sto se rodilo sa razlogom. Ja sam oduvek mislila da nisam posebna ni u cemu, ali uvek ima neceg u cemu morate biti posebni, bilo to pisanje i gluma (kao ja), makeup, kuvanje ili ste rodjeni za gimnastiku? Mozda znate da pevate, mozda napisete knjigu? Uvek,ali uvek postoji nesto za sta ste bas vi predodredjeni i vama to nesto jednostavno dobro ide. Nemojte se nikada spustati, vec uvek mislite lepo o sebi, mislite o tome kako da unapredite vas talenat i kako cete biti srecni. Jer prosto uvek postoji nieki razlod zbog kog ste vi tu. Ja nikada nisam mogla da radim gimnastiku, ali sam vezbala i vezbala, naucila sam. Jednostavno je postoje stvari oko kojih ne morate da se mucite uopste a znacete da ih radite (dajem primer skole, meni idu jezici,istorija,geografija,likovno,muzicko,biologija,fizicko ali fizika,matematika i tehnicko ne kapiram, dok je hemija negde izmedju), a postoje neke stvari za koje morate da se trudite da se pomucite da bi ste ih razumeli (kod mn, fizika matematika i tehnicko). Uvek sve zavisi od vas i vase motivacije!

Prvenstveno zelim da vam pokazem, da covek moze sve sto zeli, ako dovoljno zeli, moze da ima pet iz fizike, da polozi vozacki, da uradi spagu,da snimi film, da napise knjigu, da smrsa, da skuva rucak, da ofarba kosu, da se nasminka, da napravi nesto! Zavisi koliko ko ulozi trud u to, ja se mucenicki trudim za spagu, trudim se da oblikujem svoj glas i da naucim d aga kontrolisem, trudim se da  govorim engleski sa britanskim akcentom, trudim se da dobijem 5 iz fizike (ali to je gotovo ne moguce jer zbog treme nikad ne pretvorim grame u kilograme i sl.).


Koliko god ulozili sebe u to, uspecete. Samo trebate da vezbate, ja engleski pricam po ceo dana, vezbam spagu stalno, pevam nonstop i ne spavam nocu zbog fizike.Ali sve zavisi od toga koliko zelite nesto, znam da ce zvucati klise ali ja zelim 5.iz fizike! ZELIM,ZELIM,ZELIM I ZELIM! Ali nije dovoljno da zelite nego trebate da radite! RADITE,RADITE,RADITE I RADITE! sto vise budete radili na necemu to cete biti blize cilju!

Svako je predodredjen za nesto,ali svi mi mozemo uraditi sve sto pozelimo!!!





You Might Also Like

8 коментара

Укупно приказа странице