SPRING serial| #1 DIY'S

03:00





Zdravoo dragi moji! Prolece je pre samo nekoliko dana stiglo i ja sam presrecna zbog toga. Iako imam alergiju opet je prolece moje omiljeno doba.. Danas sam odlucila da napravim post vezan za DIY ideje za prolece, ali onda mi je pala bolja ideja na pamet. Zasto ne napravis PROLECNI serijal? I eto od danas pa na dalje imacete prolecne postove sredom  i petkom u 15h po srednjeevropskom vremenu.. Uzivajte!


1. "FAKE" kaktusi.
Mislim da sve vidite na slici i da nije potrebno dodatnog objasnjavanja, sem da MORATE DA UZMETE AKRILNE BOJE..




2. DRVO U SOBI

3.rama za slike
grancice sa drveta.

3.  CIVILUK ZA ESARPE

DASKE
DEBLJE GRANE DRVETA

4. SAKSIJA ZA CVECE


5. MORE AND MORE FLOWERS



To bi bilo to dragi moji, ne zaboravite da se druzimo svake srede i petka u 15h. Sve ove ideje su jednostavne u vezi prirode i sa PINTERESTA. ♥

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице