AVON| jewelry HAUL

19:26



Hellou, znam da me nije bilo dugo, i znam da cete me kritikovati. Ali (zasto uvek imam neko opravdanje?) imala sam obaveze u skoli (uvek obaveze u skoli, ali (opet) pretvaracemo se da ucim nesto) i imala sam 2 takmicenja za vikend.
Danas sam tu sa Haulom iz AVON.
Prvo, ove ogrlice postoje u zlatnoj i srebrnoj boji.
Drugo, cena im je 599 din uz uslov (koji sam ja ostvarila)
Trece, nisam sigurna da li ih ima u novoj brosuri, ali svakako je prelistajte jer nam je tu 
Sara Jo.


Ovako, prvo sto me je odusevilo jeste pakovanje. U ovoj klasicnoj beloj AVON kutiji dobijete ovu pre preslatku kutijicu.



Ogrlice sadrze sedam privezka za sedam dana u nedelji. 

Zar nisu preslatki?

Ovo je zlatni privezak na meni! (ponedeljak)







Nadam ste da ste uzivali u postu. Ogrlice su preslatke. Za vis einformacija ili slika zasebnih privezaka pisite mi na instagramu @crnookam.

Saljem poljupce! ♥

You Might Also Like

1 коментара