YOUTUBE YESS OR NO?

21:06

Caoo gysss!!! Danas vam pisem o youtuberima. Tacnije o mojim omiljenim youtuberima. Ovo je nova rubrika i dolazice jednom mesecno. Za svaki mesec imacu jednu temu. Danasnja je: 
~STRANI BEAUTY YOUTUBERI~


Zoella
Zoellu jako volim... AHHH ona je zivot.Sve,sve! Mnogo je volim. Glas joj je presladak. Jako je pozitivna. I svaki njen video docekam sa uzbudjenjem. Pocela sam je gledati pre godinu ipo ali sam njen blog citala duze. Volim njene vlogove i ukuliko zelite da se uverite u sve sto sam gore navela, pogledajte ovaj video ispod!



Inthefrow


Viktoriu sam skoro pocela da gledam, i stvarno je super. Njena kosa je divnaaa...Uostalom pogledajte ovaj njen video..


Tamara Kalinic

Tamaru sam prvo gledala na The glam and Glitter kanalu, video u kome prica o ucenju sam pogledala puno puta i pomogao mi je jako. Sada gledam njene videe svakodnevno. Vlogove narocito. Jednom recju SAVRSENSTVO






To je to za ovaj post, cekirajte moje drustvene mreze i uzivajte. Ljubimmm vas sve!!!


You Might Also Like

1 коментара

Укупно приказа странице