Beaty scenario tag w./Jelena Milosavljevic

19:00

Cao dragi moji! Nije me bilo nedelju dana, a razlog su obaveze i ucenje. Danas radim BEAUTY SCENARIO TAG.
I to je ujedno collab sa mojoj dragom Jelenom sa bloga https://smileyesblog.wordpress.com/2017/02/23/beauty-questions/

instagrama https://www.instagram.com/cupka93/


Pa da krenemo sa postom

1.Da moraš da se rešiš svih svojih pudera i zadržiš samo jedan skup i jedan jeftin,šta bi to bilo?
Ne koristim previse pudera, jednom sam verna vec mesec dana , a to je  Miss Sporty Perfect Stay.

2.Ideš na intrevju,i gospođa koja te intervjuiše ima karmin na zubima.Da li joj kažeš ili potpuno ignorišeš?

Mislim da bih joj rekla, suvise sam iskrena, i ne bih se stidela da joj kazem da ima karmin na zubima. Ipak to nije i tako velika star.

3.Ne osećaš se baš najbolje i treba ti nešto da te podigne.Koji karmin stavljaš na sebe da bi bila sebi lepa?

Stavila bih neki tamni karmin i pustila muziku. To je ono sto me podize. 

4.Da možeš da se vratiš u teenager-ske dane, kako bi nameštala kosu i šminku a da je drugaačije od onog što je bilo?

Trenutno sam teenager, ali bih promenila jednu stvar sa pocetka mog sminkanja. Ne bih stavljala jako svetle karmine, jer sam skoro otkrila da mi to uopste ne stoji.
A sto se kose tice, ne bih je posvetljivala, zato sto sam je jako unistila tako.


5.Odeš kod frizera i zatražiš da ti skrate kosu do ramena,ali on poreši i skorz vam skrati kosu.Da li:
a) Kežeš:''Hvala'',izađeš,i histerično zoveš mamu.
b)Plačeš u stolici i potpuno napraviš haos u salonu.
c)Žališ se menadžeru i tražiš da ti to isplate.

Mislim da ste vec predpostavili da je odgovor pod B, ali sta cu takva sam impulsivna.



6.Drugarica te iznenadi sa četvrodnevnim putovanjem.Imaš sat vremena da se spakuješ. Koja je paleta koju pakuješ sa sobom i koju možeš uvek da koristiš.

Rimmel 001 keep calm & wear gold. To je nesto sto uvek mogu da nosim.

7.Kuća ti je opljačkana,svi su bezbedni,ali tvoj deo sa šminkom je potpuno uništen. Za koju stvar bi se nadala da nije uništena ni malo?

To bi bila moja maskara Avon winged out black.Bez nje ne mogu da zivim, odlicna je i skoro svakodnevno je koristim.



8.Drugarica pozajmi tvoju šminku i vrati je u užasnom stanju.Da li:
a) se pretvaraš da se ništa nije desilo.
b)tražiš da dokupi to.
c)namerrno uradiš istu stvar njoj.

Ne bih uradila nista od toga, nego bih se lepo posvadjala sa njom. Ne mogu protiv sebe ali takva sam sta da radim.

You Might Also Like

3 коментара