YOUTUBE intervju #7 | Totemia-Jelena Susnjevic i Jelena Milosavljevic

12:35




INTERVJU #7
Zdravo i evo ga YT intervju #7. Uzivajte
TOTEMIA




1.Zasto bas "Totemia"?  

 Tako se zvao monstrum iz igrice, pa sam preuzela njegovo ime 

 2. Videi koje najvise volis da snimas? 

Omiljeni su mi klipovi gde snimam sa prijateljima

3.Pet omiljena anime lika?

Deidara, Xerxes Break, Dren, Sebastian Michaelis, Erza

 4.Tvoj posao iz snova?

 Animator za CN 

 5.Najbolji prijatelj/ica sa youtube scene? 

Jao ne znam, dobra sam sa mnogima 

6.Najdrazi youtuber? 

Shane 

7.Video koji planiras da snimas? 

 Tajna  (salim se ne znam ni ja) 

8.Stvar koju najcesce radis sa Akane? 

Mazim je ahahahah

9.Poruka fanovima?

 Ukoliko zelite da snimate za yt, potrudite se da vam ne kvari ocene u skoli

 10.Da li bi ikada prestala da snimas?

Pa uvek postoji mogucnost, ali potrudicu se da ne prestanem













     
          



JELENA MILOSAVLJEVIC

1.Omiljeni video na kanalu?

Makeup tutorial

 2.Youtuber kog bi volela da upoznas?

Vina

 3.Makeup brend koji najvise volis?

Nyx cosmetics

4.Makeup look koji ti je najlepsi 



 5.Frizura koju volis?

Pustena ravna ili kovrdzava kosa.


 6.Kako si zapocela kanal?

Kanal sam započela prijavivši se na jedan konkurs , a nakon toga sam rešila da nastavim sa snimanjem jer sam uživala snimajući 

 7.Da li bi odustala od snimanja zbog hejtera? 

Hejteri me ne interesuju. Iako ih za sada nema na mom kanalu, ali ne bih im davala neku veliku pažnju i ne bih nešto naročito obraćala pažnju na njih

8.Stav kojim se vodis u zivotu?

 Moj životni stav i ono što me motiviše svakoga dana jeste plan i organizacija. Time uspevam da budem 90% organizovana, a dobru organizaciju smatram za: put do uspeha.

 9.Cifra subs.koju bi zelela da dostignes? 

Nisam nešto fokusirana na broj subscribera, ali bih volela da stignem do 10 000 subscribera.

10. Poruka za pocetnike na youtubeu? 

Budite vredni, istrajni u tome što radite. Volite vaš hobi i ne obazirite se nikako na negativne komentare



.







I eto to bi bilo to, ako vam se svidjaju ovi postovi ostavite komentar podruske, dodajte +1, uclanite se u moj blog i podelite moj blog.
Ljubim vas. ♥

You Might Also Like

0 коментара