YOUTUBE intervju #6 | Miss M -MIlica Suka | Enn La Rush- Ana Nedeljkovic

16:40


Intervju #6

Mozda ste mislili da je Youtube intervju #5 bio poslednji, ali nije ne brinite jer vam danas donosim intervju sa Miss M i Enn La Rush.




1.Kako si dosla na ideju da zapocnes sa yt kanalom?

 Prosle godine, snimala sam video sa drugaricama za tudji kanal i dok smo snimale shvatila sam da imam puno ideja i da znam dosta toga sto se tice snimanja i eto pocela sam da snimam


 2.Da li si nekada imala neke neprijatnosti zbog youtubea?

Nikada

 3.Omiljeni tip videa koji snimas? 

Uradi sam.

4.Zima ili leto,sneg ili sunce,planina ili plaza,klizanje ili plivanje?

Zima, sneg, plaza, plivanje

 5.Kako je to biti balerina?

 Neopisivo 



 6.Sta si naucila kroz balet?

Uvek mozes vise i bolje 

7.Stav kojim se vodis u zivotu?

Ovo će zvučati baš kliše ali voli sebe, jer u suprotnom, neće niko


8.Da li ti je bilo tesko da se izboris sa hejterima?

 U pocetku jeste, sada sam naucila kako da se nosim sa time 

 9.Omiljeni youtuber/ka? 

 Alisha Marie

10.Sta bi porucila svojim fanovima?

Kako bi ste ostvarili neki uspeh nije dovoljno da to jako zelite, za to se morate debelo naraditi i potruditi





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



1.Kako si dosla na ideju da zapocnes kanal?

 Serbijan mi je idol, Serbijan je stil života.

 2.Znacenje tvog imena kanala?

. Enn znači Ana na Britanskom, La znači Los Anđeles, Rush znači Big Time Rush

 3.Tip videa koji volis da snimas?

 Kako me klovnovi jure na groblju

4.Sta te uvek odusevi?

 Giros

 5. Zbog kojih komentara ti dodje da se ubijes? 

 "Ana ti si moj najveći fan!"


6.Da li vise volis: modu ili sport,film ili knjiga,leto ili zima? 

Sport, film, zimu.

7.Posao iz snova? 

 Okusivač čokolade

8.Da li bi ikada prestala sa yt-om i zasto? 

 Da ako mi ponude kuću u Njujorku

9.Tvoja inspiracija?

 Serbijan

 10. Poruka za tvoje fanove? 

Kupajte se








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nadam se da vam se ovaj post dopao i ako zelite jos ovakvih postova obavezno zapratite moj blog i u komentarima mi pisite neke youtubere koje bih mogla da intervjuisem.

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице