Pokrecem novu kampanju? #Budikaoti

17:39

Helouuu,moj novi post!!!Upravo sam pokrenula ovu kampanju zato sto sam zelela da postaknem ljude da pricaju o sebi vise, da saznamo nesto novo o njima. Zato delite ovaj post da se sto vise ljudi uclani u kampanju. A ja cu sada izneti par stvari o sebi, koje trenutno osecam i nesto sto sigurno niste znali o meni. I zelim sve da postaknem da kazu o sebi sve sto zele, makar anonimno. I ne zaboravite nakon 50 pratioca na blogu pravim gw. Volim vas sve. Hvala na podrsci.

1.Kada sam pocela sa svim ovim, podelila sam to na svom facebook profilu i dosta ljudi iz skole je to videlo i krenule su prozivke koje se ni danas nisu okoncale, ali ipak nisam odustala.


2.Cuvam uspomene, uvek svuda. Mozda zvuci cudno,ali danas kada sam obrisala dva post Cowgirl in skirt i Baby pink and me, gotovo sam zaplakala jer su to postovi sa mog pocetka i meni drage uspomene, ali morala sam da ih obrsem jer uznemirivajuce blamirajuci. 


3.Plasim se paukova, visine i vodenih prostranstava kao i ZATVORENOG PROSTORA.Znam da to nije normalno, ali bas zato sa JA JA a ne neko drugi.


4.Vezem se za ljude previse i nazalost se uvek razocaram,ali to je sastavni deo zivota i iz toga naucite puno lekcija. Prosto nece sve ici kako zamislite, ali VI trebate da budete VI i nikada ne odustajete.

To bi bilo to, svako ko napise post neka mi posalje ma ig. @crnookam i ja cu ga ubaciti u naredni post. SIRITE DALJE DA SE STO VISE BLOGGERA PRIDRUZI!
NE ZABORAVITE DA U SVOJ POST OBAVEZNO UBACITE ONU SLIKU GORE.

BUDITE ONO STO JESTE#BUDIKAOTI#TISIONOSTOJESI#BEYOURSELF 


Voli vas @crnookam ♥



You Might Also Like

2 коментара