Chit chat post

13:26


Hej,kako ste?Kao prvo zelim svima da cestitam Novu Godinu, puno uspeha, srece i zdravlja.Prosto nisam znala kako da nazovem post, jer je ovo cisto obavestajni post gde cu prosto pricati sa vama o nekim temicama i raznim stvarima.

Prvo pitali ste me kada ce biti giveway, bice ga kada skupim 50 citaoca na blogu, ako jos uvek niste citaoc mog bloga uclanite se (besplatno je)

video

Takodje, blogmas sam prekinula jer sam imala previse obaveza i zaista nisam imala inspiraciju da pisem.Medjutim tokom zimskog raspusta (27 jan.-14 feb.) imacete dosta postova, a spremila sam vam i neke outfit postove.

Skoro sam izbacila jedan video ( Stvari koje svi radimo kada smo bolesni), molila bih vas da ostavite neki lep komentar.


To bi bilo uglavnom sve za ovaj post, necu vise da vas davim posto znam da niko ne voli kilometarske postove. LJubim vas.♥

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице