2016| Goodbye, 366 prozivljenih dana i sta sad?In thefrow,Zoella,Tamara Kalinic,Jana Daovic,Totemia

22:57

 Dakle 2016 se zavrsila, a ja prvi post pisem iz kreveta na notebook-u.2016 mi je jako lepo protekla, bila je jako uzdrmana i uzburkana. Ali pre svega je bila jako lepa. Uzbudjena sam oko praznika koji dolazi a to je Bozic.Drago mi je da vam se dopao prosli post (Chit chat).Svakako 2016 je imala svoje prednosti i razne uspone i padove. Ali ja sam zadovoljna svim uspesima. Jedinosto bih u 2016 zelela jeste da blog bude malo uspesniji, i kao sto rekoh kada predjemo 50 citaoca napravicu giveway, tako da sherujte ovaj blog i uzivajte u #throwbacku na 2016.










5 youtubera koji su mi obelezili 2016.
1.Inthefrow
Viktoriju, sa Inthefrow kanala, sam jako zavolela.Jako divna osoba, saznala sam za nju preko Miss Baby Blue i Tamare Kalinic.
2.Zoella
Iako sam mislila da ce Zoella biti na prvom mestu, ipak nije. Jer sam tokom godine vise gledala Victoriu, a Zoellu sam konstanto gledala tokom #24dayswithZoella i tokom vlogmasa.
3.Tamara Kalinic
Jako puno njenih videa sam odgledala tokom letnjeg raspusta i zaista sam uzivala. INace da razocaram sve fanove Bethany Mote, ona nije na ovoj listi.Zato sto vise nije redovna a i videi joj vise nisu kao pre.
4.Jana Dacovic nju sam jako zavolela jer je postovala sve sto je obecala a ne kao neki. Jana je jako simpaticna i nju pratim od 1000 subscrajbera.
5.Totemia.
Totemia i njen presladak pas Akane bili su mi spas dok sam bila bolesna.





5 pesama #2016

Ariana Grande-Into you.
Justin Bieber-Sorry
Bebe Rexa-Me,Myself and I
Rihanna-Work
Milica Pavlovic i Alen Islamovic-Jos se branim cutanjem

Ako niste poslusali ove pesme, poslusajte ih obavezno jako su dobre verujte mi na rec.
Inace Justinov Sorry u trci je da postane najgledaniji klip na youtubeu.

5 gradova u Srbiji
Uzice-prelep grad, proguglajte
Nis-Moj grad
Novi Sad
Subotica
Paracin-znam da nije veliki grad,ali je jako lep.
5 filmova
The last song
The DUFF
Love,Rossie
Pravna plavusa 1
The Da Vinci Code (davincijev kod)
5 knjiga
NIsam mogla da izdvojim samo pet,sry.
Den Braun-Da Vincijev Kod -mnogi kazu da nije za moj uzrast,ali meni se dopala
Onlajn Devojka i Onlajn devojka na turneji-Zoi Sugg (Zoella)
Moj slatki zivot-Marija Zezelj
Nestao Zauvek-Harlan Koben
Zodijak devojka(sva izdanja)-Keti Hopkins
Mali Princ -Antoan De Sent Egziperi
Ima jos puno njih medjutim ne mogu svih pisaca da se setim a neke su iz bibilioteke










Mojih 5 uspeha 2016
1. 2 mesto na okruznom iz Istorije
2.15 hiljada prikaza na blogu
3.100subscribera
4. 1.mesto u kvizu "Sta znas o Crvenom Krstu? Sta znas o zdravlju?"
5.500 folowersa na instagramu.




To bi bilo to i ljubim vas svee puno...

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице