Prvi sneg | Uspomene secanja, mali update! Vlogmas na mom youtube kanalu.

19:38



Gde sam, sto me nema? Zasto stalno menjam izgled bloga? Zasto sam vise posvecena youtubeu nego blogu? Zasto sam se promenila? Sta se desava?
Verujem da su to pitanja na koja zelite odgovor. Zar ne?




Kao sto vec znate ja vec 2 godine blogujem. Po pravilu otvaranja bloga, ja sam moj blog otvorila 3 decembra, ali kao sto vec znate ja sam se vezala za 12 decembar i ne zelim to da menjam. To je prosto datum koji sam odabrala za poseban datum mog bloga. Verujem da mnogi blogeri postignu veci uspeh za dve godine, ali ja prosto radim ono sto volim i sto me ispunjava. Ne obazirem se na priproste i priglupe komentare. Jednostavno ja sam oduvek JA, i zauvek cu biti JA. Ne dam drugima da me menjaju.
Volim ovo godisnje doba, sneg i predivne krajolike ispunjene belom bojom. Kada se vratim par godina unazad za sve ove dane sam najvise vremena provodila napolju u snegu. Snesko Belic je uspomena koja me najvise veze za zimu, a verujem i neke od vas. Nisam nikada razmisljala o tome da li imam 12 ili 13 godina. Prosto obozavam sneg. 
Sve zimske radosti volim i dan danas,a kada padne prvi sneg,ja izgledam upravo kao Olaf ↑
Uzivam od malena u zimi, toploj cokoladi. Ove godine imam jos veci povod za uzivanje i radost. Kao sto verovatno znate (radila sam Pet tag) dobila sm malu maltezerku, i kao sto, opet napominjem, znate obozavam je, kao i moju Nedicu. Ukoliko se neko pitao odakle mi teci pas (Roki), on je na cuvanju kod mene.
Volim praznike jer me vezu za porodicu. Obozavam uspomene, a za vreme praznika ih imam najvise. Kada se samo setim kako mi je mama prepricavala moje anegdote iz detinjstva. Kako je prolazilo svako moje kicenje jelke. To je nekada bio ritual koji smo svi obavljali porodicno. Danas tu istu malu slatku jelku jos iz mog detinjstva, ja kitim. Cuvam svaki ukras od ranije koji je ostao citav. Prosto takva sam, volim uspomene koje cuvam. Mozda je to malo cudno, ali prosto sam jako povezana za te male stvari koje ljude cine srecnima.
Secam se prosle godine, kada sam sa drugaricom pravila Sneska Belica. Koji je bio gigantski. Pokupile smo ne sam sneg u njegovu prvu kuglu, vec i kamencice koji su se nasli ispod svog tog silnog snega. Bile smo mokre i umorne, ali zadovoljne pored naseg divovskog Sneska.


Sada da predjemo na to zasto me ovako dugo (citave 2 nedelje) nije bilo. Pre svega zelim da se izvinim svima koji su tako dugo cekali na moj novi post. Ali nadam se da cu uspeti da se oduzim, s' obzirom da cu od sada svakog dana u decembru izbacivati postove, a i krenula sam sa VLOGMASOM na mom kanalu. Tako da obavezno SUBSCRIBE OVDE.
Volim vas sve puno, nedostajali ste mi. Nadam se da ste uzivali u ovom postu.



You Might Also Like

0 коментара