Moje misli tokom dana..

17:53




Zdravo svima i dobro dosli na blog mimmi-corner.blogspot.com danas cu pricati sa vama o mojim mislima tokom dana i o tome kako se moje dve savesti prepiru i prave mi dodatne probleme.

video
Kao znak podrske zapratite moj blog, gore u tutorijalu sma vam pokazala kako
                                              



Jutro 

Savest1- Jutro je hocu jos da spavam.....
Savest2- Ustaj lenstino imas milion obaveza
S1- Tako sam umornaaa.
S2- Imam jos mnogo stvari da uradim, hajde kreni....

Na putu do skole

S1- Zasto taj glupi autobus dolazi tako rano, pobogu 7 je sati
S2- Navikla sam da ustajem rano ne smeta mi.

Na  casu

S1- Sta li sad ovaj brblja uf, tako bih lepo spavala sada kod kuce.
S2-Kako ovi samo vicu, nista ne cujem nasavnika

S1- Nista mi nije jasno. Da li da pitam nastavnicu>
S2-Nemoj
S1-Hocu
S2- Pa pitaj onda
S1-Necu ipak

U prodavnici

S1- Da li da kupim cips
S2. Nemoj, bolje kupi vodu
S1- Zasto vodu bolje sok
S2- Voda je najbolja
S1- Nije
S2-Jeste
S1- Glupa si
S2- Ti si glupa

Pred spavanje

S1- Sta ako je Zoella izbacila video, a ti ces da spavas
S2- Sta ako bude bio smak sveta, a ja ne zavrsim celu knjigu
S1- Sta ako...
S2- Sta.....

I tada obicno zaspim umorna od svojih misli i svoje savesti koje mi nedaju mira...


You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице