Goodbye 2016!!! Motivacioni post ♥

11:57


"Bolje je da vas zamrze zbog onoga što jeste, nego da vas vole zbog onoga što niste."- Merilin Monro




 Jedna, mozda najvaznija stvar koju sam u zivotu naucila je: Da nikada ne odustane, da ne dozvolite da vas ljudi sprece u onome sto zelite da postignete. Rusite sve prepreke i radujte se dolasku na cilj!
 Tokom 2016 godine imala sam dosta uspeha. Sto u skoli sto na internetu. 2016 godina je jedna jako lepa godina za mene. Ali takodje se nadam da ce i 2017 biti bar upola dobra kao ova.






 Da bi verovao u svoj vlastiti put, nema potrebe da dokazuješ kako je tudji put pogrešan.





Postojala je devojka koja je znala kako da bude srećna čak i onda kada je bila tužna. A to je važno, znate?"- Merilin Monro


 Kreativan čovek motivisan je željom da postigne, a ne željom da pobedi druge.


 Ako već trebam pasti neka to bude sa što veće visine.

 Sa samopouzdanjem, pobedili ste pre nego što ste počeli.
 Nadam se da vam se dopao post, bar malo i da vam se dopadadaju slike. A ja vas ljubim puno, i nazalost vidimo se tek sledece godine. Jer ja imam puno obaveza..

You Might Also Like

0 коментара