Decembar,mesec uzivanja

12:15

Kao sto sam obecala novi post svakog dana. Pre svega zelim da se zahvalim na svoj podrsci koju mi pruzate. Nadam se da vam ne smeta sto ubacujem animirane slike u svoje postove, ali smatram da je to nesto sto ne radi puno blogera i sto se meni jako dopada.



Kao sto sma navela, decembar je mesec pun uzivanja, pre svega u toplini vaseg doma. Nekako sam oduvek volela decembar, posebno taj mesec zime. Tada obicno padne prvi sneg, prikazuju se maratoni bozicnih filmova. Zar to nije vec dovoljno da se uziva?
Youtuberi rade vlogmas, koji i ja sama radim ove godine. Pa evo pogledajte ↯
Kao sto rekoh nisam jos okitila jelku ali radim neke pripremice i pravim ukrase.
U decembru imam mnogo obaveza, pogotovo ovog decembra, jer kao sto znate snimam svakodnevno, pisem svakdnevno, ucim svakodnevno, imam 3 psa koja traze setnju svakodnevno.












Danas imam dosta obaveza. Ali uvek nadjem vremena za vas, da procitam postove mojih kolega i odgledam njihove videe.
Medjutim, jos jedna stvar za koju ovog decembra nalazim vreme je citanje.

Citanje i pisanje je moja velika ljubav jos od 2. razreda. 
Skoro sam snimila video na temu "4 knjige koje vam preporucujem ovog meseca."
↜↞↤↫











Danas sam slikala prirodu a medju tim slikama nasla se i zalfija

 Ja je smatram kraljicom cajeva, jer pored drugih stvari koje obozavam zimi, tu se nasao i caj.

Žalfija je jedna od najstarijih lekovitih biljaka. Navode je svi antički medicinski pisci. Poznato je da je od sveg lekovitog bilja Karlo Velikinajviše cenio žalfiju. To se vidi i po onom njegovom strogom istorijskom zakonu, Kapitularima, u kojima veliki vladar naređuje svim državnim imanjima (a to su uglavnom bili manastiri) da moraju gajiti stotinak raznih vrsta lekovitog bilja od kojih je na prvom mestu bila žalfija.

Nadam se da se kroz ovaj post videli da ja obozavam, Bozicne filmove:

Knjige


Cajeve:


Moje pse:

Zapratite ih na instagramu: @milicaas_dogs 

Neda


 Roki


Fifi


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥






Ljubim vas puno, vidimo se sutra u novom postu!



You Might Also Like

0 коментара