YOUTUBE intervju #5 | Didika Didi |

15:49

INTERVJU #5

___________________________


DIDIKA DIDI



______________________________________


Ja: Zbog cega si zapocela yt kanal?
Didika: Moj youtube kanal je nastao veoma spontano. Jedno vece sam pozelela da se i ja oprobam u tome i vec sledeceg dana moj prvi video je bio online.


Ja: Omiljeni makeup proizvod?
Didika: Jako je tesko odluciti se samo za jedan proizvod ali neka to bude Ket Von D Shade+ Light paleta senki.


Ja: Tvoj posao iz snova?
Didika: Mozda ce biti cudno, ali moj posao iz snova dosta je daleko od mode i sminke. Oduvek sam zelela da budem sudski izvrsitelji i radim na tome da mi je sam ostvari.



Ja : Omiljeni youtuber?
Didika: Svi su zanimljivi na svoj nacin ali se uvek posebno o obradujem kada  video izbace Dunja Jovanic i Carli Bybel.


Ja: Video za koji ti je trebalo najvise vremena?
DidikaGeneralno mi snimanje uvek prodje brzo i bez poteskoca ali najvise vremena zahteva editovanje. Video koji sam najduze editovala je - Autumn outfits, kombinacije za jesen- i mislim da se trud isplatio.

Ja: Omiljeni video na yt kanalu?
Didika:Meni najdrazi video na mom kanalu je - How well do we know each other- sa mojim deckom Djoletom, kada smo proveravali koliko poznajemo jedno drugog. Cesto gledam taj video i iznova se slatko nasmejem. ☺☺☺


Ja: Sminka za pocetnike?
Didika: Imam poseban video na svom kanalu koji se bas tako zove, pa mozete tu detaljno da vidite sve proizvode koje sam pokazala i za koje mislim da su savrseni za devojke koje tek pocinju da se sminkaju.



Ja; Saveti za pocetnike na youtubeu?
Didika:Budite istrajni, redovnislusajte savete drugih ali usvojite samo ono sto mislite da predstavlja vas i najvaznije- ne zapocinjite youtube kanal ako mislite da ce vas negativni komentari povrediti, jer njih uvek ima.



Ja: Tvojih 10 beauty zapovesti?
Didika:I na ovu temu imam video, ali mislim da je najvaznija stvar od svih koje sam nabrojala, obavezno skidanje sminke i adekvatna nega lica.


❤❤❤❤❤❤

Ja: Sa kojim bi youtuberom zelela saradnju?
Didika:Mislim da bi to bila Nicole Guerriero! To je prva devojka koju sam videla i zapratila na youtubeu. Najvise je voli zato sto sve radi sama , nema nikakvu profesionalnu ekipu , a ima par miliona pratilaca!



Hvala Didiki na odgovorima!

You Might Also Like

1 коментара

Укупно приказа странице