YOUTUBE intervju #4 | Merima Beslagic

19:47





INTERVJU #4






MERIMA BESLAGIC




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Moja pitanja



1. Kako si zapocela svoj kanal?

2. Video sa najvise pregleda?

3.Omiljeni youtuber?

4.Najdrazi crtez koji si nacrtala?

5. Video za koji ti je trebalo najvise vremena?

6.Video koji planiras da snimas?

7.Kako se boris sa hejterima?

8. Broj subscrajbera koji bi volela da imas?

9. Youtuber sa kojim bi zelela saradnju?

10. Sta imas da porucis mladjim youtuberima?


Merimini odgovori


1.Zapravo ja sam pocela sa snimanjem 2011 godine. Tada sam otvorila prvi kanal koji sam ubrzo i obrisala. 2012 sam otvorila ovaj kanal koji trenutno imam. A inspiracija da pocnem inace da snimam mi je bila serija iCarly. Svidjalo mi se to sto oni rade, pa sam i ja htjela da pokusam. Od otvaranja mog prvog kanala proslo je dosta i tek sam ove godine opet odlucila da pocnem sa youtubom i nisam se pokajala.
2. Video sa najvise pregleda je onaj gdje sam prankala svog bivseg decka, mislim da trenutno ima 133 k pregleda

3. Sto se nasih youtubera tice, trudim se da ih sve pratim, tako da ne bih nikog da izdvajam. A od stranih Kian and JC, Cameron Dallas, Finn and Jack, Tyler, Nash Grier, Conor Franta itd

4. Najdrazi crtez koji sam nacrtala je definitivno crtez reprezentacije BiH u prirodnoj velicini



5. Mislim da je to bilo koji video gdje crtam nekoga, to traje po 2-3 sata

6. Planiram da snimam neke public prankove. To su samo planovi, a da li ce se ostvariti, ja zaista ne znam

7. Mislim da je nemoguce da se neko bavi ovim, a da nema hejtera. To je sasvim normalno. Uvijek ce biti i pozitivnih i negativnih komentara

8. Trenutni cilj mi je 10k, ali najveci cilj mi je 100k 😍 I nadam se da ce se to jednon desiti

9. Kada bih mogla izabrati bilo kojeg youtubera, definitivno Kian Lawley

10. Ja bih svima porucila da ako nesto zele, neka to i urade. Znam da se mnogi plase reakcija, komentara, hejta. Ali, vjerujte mi, kada postignete nesto, bice vam drago sto niste odustali(sigurna sam sa je svaki youtuber bar jednom htio da odustane) Samo budite svoji, originalni i radite ono sto volite. Kad-tad cete uspjeti

Merima, hvala puno na odgovorima!
Hvala svima sto ste procitali ovaj post ostavite neki lep komentar      



You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице