Top 5 summer bikinis

12:57

Cao drustvo, nije me bilo odavno ali sam za danasnji post odlucila da vam pokazem mojih top pet kupacih kostima za plazu.

Top 5 kupacih kostima



Ovaj kupaci mi se jako dopada jer ga  mozete nositi i vam plaze, npr. kada idete na sladoled i sl.


Ovaj kupaci sam zaista odavno gleala i zelim da ga kupim. Kao sto mozete da primetite dopadaju mi se kupaci sa dubokim strukom.



Ovaj kupaci je bio trend cini mi se prosle godine, ali meni se ove rese zaista mnogo dopadaju. Takodje boja je preslatka.



Ovaj dezen i ovaj model kupaceg je jako popularan ove godine. Meni se zaista dopadaju ove boje koje se prelivaju.

Ovaj kupaci mi je privukao paznju, model je predivan ali boje mi se bas i ne svidjaju mnogo.

*slike su preuzete sa interneta

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице