STOP nasilju!

12:02

Zdravo dragi mojii, odlucila sam da uradim ovaj post. Ali za pocetak bih zelela da va kazem da radim Q&A na mom Youtube kanalu i pitanja  mi mozete postavljati OVDE.
Da predjemo na temu posta:
STOP nasilju


Ne mojte reci a ovo nije tema mog bloga, ovo je tema svih nas!
Zaista je jako bitno da sprecavamo nasilje u  okolini. Bilo u skoli, parku ili bilo gde uvek prijavite nasilje starijima od sebe. NASILJE NIJE RESENJE! Budite tolerantni prema svima ne vrsite nasilje ni recima ni pesnicama.Ne osudjujte nikoga prema bioji koze i ne mojte ga zbog toga vredjati ni tuci. Nije bitno koju boju koze imamo mi smo svi pre svega LJUDI! 
Stavite se u kozu osobe koju muce, zapitajte se:
Kako bi bilo da meni neko ovo radi?
Kako bih se ja osecao?
Zasto mi niko ne pomogne kada me tuku?
Ako vidite nasilje recite nekome ko vrsi to nasilje
. Ne mozete ni nasiljem spreciti nasilje. Ako pocnete da tucete i vredjate nasilnika i vi postajete nasilnik!

Ne vrsite nasilje sprecavajte ga!


You Might Also Like

0 коментара