10 cinjenica o Youtube kanalu/Blogu

12:54

slika je preuzeta sa tumblr-a
1.Oduvek sam zelela da imam svoju emisiju ili casopis, sada imam Youtube kanal i blog. Ispunila mi se zelja..

2.Nemam mnogo pratioca, ali sam zadovoljna svojim uspehom. Nista se ne postize preko noci.

3.Za youtube sam snimala mnogo pre nego sto sam otvorila blog, samo su ti videi sada izbrisani.

4.Nekada se desavalo da imam vise hejtera nego onih koji vole moj rad, sada se broj hejtera izuzetno smanjio.

5.Pratila sam mnoge sada popularne youtubere dok su imali 100 subscribea...☺

6.Blog sam otvorila 3.12.2014 ali sam ozbiljniji post napisala tek 12.12.

7.Nikada nisam zelela da budem anonimna na blogu.

8.Kada bih morala da biram izmedju youtubea i bloga, odabrala bih youtube, ne znam zasto..

10.Moja najveca inspiracija i moze se (mora se) reci je Zoella.

Kiss,Mimmi


You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице