Od pocetka...pa do danas 🌎🌏🌍

22:49

Zdravo znam da dugo nisam pisala, ali bilo mi je zaista potrebno da se odmorim od svega. Inace kod sestre sam i ovo pisem preko tableta, pa izvinite zbog gramatickih i pravopisnih gresaka koje budem napravila.
Danasnji post je o tome kako sam pocela blog i sta sam sve prezivela zbog njega. Za ovaj post me je dosta inspirisala Zoellina knjiga Onlajn devojka. Pa da pocnemo.
Bila sam obicna devojka koja je oduvek volela internet za  i kompjuter, za kojim sam se uvek osecala kao ja. Volela sam Zorannah i njen blog, kasnije i mnoge druge. Tog 3  decembra sam napravila svoj blog i dizajnirala svoj izgled, kada me je mama pozvala da idemo u setnju i tokom te setnje sam joj ispricala za blog  kao i za sve ostalo. I ona se naravno slozila. U to vreme sam  izbacivala neke glupe postve i tek 12 decembra sam izbacila malo ozbiljniji post. Imalansam jedan outfit post kada me je slikala sestra jos od odavno.  Takodje sam terala mamu da me slika i to sam sve izbacila na blog ,a ona nije imala nista protiv toga. (Mozete probati da ih nadjete na blogu, ako ih nisam obrisala,ali svakako ih cuvam u kompu.) Drugarice su me takodje slikale za moj prvi post, pa pogledajte i to. Tih prvih mesec,dva zaista sam uzivala u pisanju postova i snimanju videa za youtube. Dok mojoj sreci nije dosao kraj jednog dana kada su svi iz skole saznali za moj kanal i blog. Svi zivi su me zezali ali prezivela sam nekako. Ne znam zaista sta me je teralo da nastavim to da radim, iako sam na youtubeu vise puta prestala da snimam. Mislim da je to bila podrska porodice, nastavnika i vas naravno. Cesto sa u sebi razmisljala " Sta li mi je ovo u zivotu trebalo"  Ali istrajala sam i ovde sam gde sam sada. Volela bih da nastavite da me podrzavate jer svaki vas lajk, svaki pregled, komentar, subscribe, svaki novi citalac mi znaci puno.
Volimvas, hvala sto me podrzavate i sto ste procitala ovaj post!!! 😘😘😘😍😍😍💕💖💗💋❤💙💝💘💚💞💛💟💜💓💓👍s

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице