Sve sto imam da vam kazem, novi post uskoro!

21:46


Caooss, kao sto mozete videti trenutno sam jako dobro raspolozena, uspela sam da rascistim raspored i ocistim svoj zivot od nekih nebitnih osoba. Blog ponovo krece sa radom ove nedelje a Youtube kanal krajem skolske godine. Inace sam se opet zaljubila prebolela sam jednu osobu i sta drugo reci nego " Zivot ide dalje" Takodje da napomenem da ce postovi ici redovno. Stvarno mi je zao sto nisam ispostovala predhodni raspored jer stvarno nisam imala puno vremena ni za zivot ni za pisanje, ali od sada ce postovi ici PONEDELJKOM~ CETVRTKOM~ SUBOTOM
Takodje jedna meni draga poslovica: " Moje su greske moj zivot"
                                                Semjuel Beket

Ljubim vas punoooo punoo puno do narednog posta koji ide u PONEDELJAK!
    

                                             Caosss,Mimmi♥

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице