Obavestenjceee!! ♥☻

19:51

Caooo,obecavam da ce u buduce biti uno novih postova. tokom vikemnda pravicu rdne verzije i izbacivacu ih tokom nedelje. Nisam pisala odavno jer sam bila umorna od skole, jedan kreten mi je slomio srce (bice post u kome vam pisem kako se leci slomljeno srce) imala sam problema oko Vine naloga, zaboravila sam e-mail i lozinku koji sam postavila na taj nalog (koji mi je inace bio drugi nalog, pa nisam stavila moj originalani e-mail nego neki drugi kog ne mogu da se setim)  pa sam bila nervozna i plakala sam kao idiot zbog gluposti ( i sad se cudim koji sam kreten), onda preporucicu vam sta mozete da nosite na putovanje posto idem na ekskurziju u petak, pokazacu vam neke outfite za sjajno prolece u skoli i preporucicu vam neke proizvode koje bi mogli da koristite tokom proleca, to bi bilo to :*


You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице