Spring is coming ! ♥

10:11




Cao dragi moji citatelji, znam da me nije bilo odavno ali evo me sa novim postom, u kome cu vam reci neke zanimljivosti o prolecu. Ako me pratite duze vreme znate da mi je prolece omiljeno godisnje doba.


Prolece je predivno puno cveca i smeha i sve one divne carolije. Tokom proleca svi trebamo biti srecni. Iskoristite lepo vreme za setnju i uzivanje u prelepim cvetnim mirisima. ☺☺



 Imam par DIY ideja za vas. Recimo da napravite cvece od sarenih papira kao ovo tamo --------->
Ili uzeti soljicu za kafu i napuniti je divnim prirodnim cvecem kao ovo dole |

Napraviti divan venac sa puno cveca i okaciti ga na vrata sobe.
Ili jednostavno odstampati slike cveca i predivnih prolecnih drveca i zakaciti na zid. ☺☻
 Pogledajte neki prolecni DIY video na Youtube-u

OVDE , OVDE i  OVDE.


Odaberite suknjice koje cete nositi tokom proleca.
Uzivajte u njemu.
Zabavite se napolju.
Unesite promene u svoj zivot i svoju sobu.




 Prolece traje od 20 marta do 21 juna, zasto traciti to vreme?

 Iskoristite prolece, uzivajte u svemu pogotovo u cvecuu. ♥♥


Nadam se da vam se dobadaju slike, mozete i vi slikati neko lepo cvece zar ne?


 Veliki prolecni kiss od mene.......♥☻












Bye!!! ☺♥

You Might Also Like

0 коментара