Da Vincijev kod - Den Braun

15:20

Ja sam procitala knjigu upravo sad! Jeee!!!



Knjiga mi se jako dopala i planiram da pogledam film. Inace knjiga mi se mnogo svidja i prica o Zak Sonijerovoj unuci Sofi koja je inace potomak Marije Magdalene i Isusa Hrista i Langdona koji je osumnjicen za Zak Sonijerovo ubistvo. Kroz sta sve oni prolaze procitajte u ovom svetskom bestseleru No.1.

Knjiga mi je savrsenstvo, zaista uzivate u svakoj stranici, pogotovo ako volite avanture isprepletane istorijom. Knjiga se granici sa istinom ali je jako mastovita i intrigantna.

Od kada sam jutros ustala nisam prestajala da je citam do poslednje strani. Ostala sam bez teksta, s obzirom na splet dogdjaja. U ovoj knjizi mozete procitati ono cemu se najmanje nadate. Toliko toga mozete nauciti kao sto je Fibonacijev niz 1,1,2,3,5,8,13,21... i sta je PHI broj, to jest kada merite od glave do prstiju na nogama i taj rezultat podelite sa rezultatom merenja od pupka do prstiju na nogama, isto je i sa rukom duzino od ramena do prstiju podlite sa duzinom od lakta do prstiju i dobicete broj  1,618. To se takodje naziva Bozanska proporcija.

Bozanska proporcija


OVDE mozete pogledati neke dokumentarce i procitate neke tekstove OVDE i OVDE pre nego sto procitate knjigu ☺

Koliko je knjiga istinita ne znam vam reci, ali je vredna citanja . Takodje mozete saznati nesto o Sionskom prioratu OVDE... Ova knjiga je veliki hit, uzivajte ☻

You Might Also Like

0 коментара