Stara godina, 365 prozivljenih danaa. Zbogom 2015!!! :D

14:55

2015...........☺☻♥♥♥♥☻☺♥♠♣♦§♥

Prvo želim da se zahvalim Luni koja mi je učinila veče divnim. Drugo želim da se zahvalim 2015 godini koja mi je bila najuspešnija po takmičenjima,pesmama koje sam napisala,pričama, svima vama koji me podržavate,po mom blogu koji je doživeo veliki uspeh u samo godinu dana. Ove godine sam naučila mnogo stvari. Naučila sam da "Nikad ne odustajte od svojih snova" I danas sam prešla 11.000 pregleda na blogu. Nadam se da ću takav uspeh doživeti i na Youtubeu. Nisam ni sanjala da ću u školi postići toliki uspeh. A današnji dan nije mogao biti bolji. U 2016 ućiću sa već ostvarenim ciljevima,ali i onim koji tek trebaju da se ostvare. Znam da je u ovoj godini bilo ljudi koji su me mrzeli, ali od kada sam prestala da primećujem ne bitne osobe postala sam tri put srećnija. Ovu godinu će obeležiti sve ono što se desilo. I dobro a i loše. Sada u Novoj godini želim da podelim sreću sa onima koji je nemaju. Želim da mir vlada u svetu. Želim da svi budu zdravi i srećni. A pre svega želim da vam se zahvalim na svemu što ste uradili za mene. Hvala vam što ste me podržavali. Srećna Nova 2016. 🎄 Uživajte u životu jer imate samo jedan život. Budite srećni i ispunjavajte svoje i tuđe želje. Jer se dobre stvari dešavaju dobrim ljudima. Hvala još jednom i srelna nova godina. 



2015 je za mene bila vazna prekretnica u zivotu, youtube,blog. Ostvarila sam zavidne rezultate na takmicenjima. Pisala pesme i price koje su osvajale nagrade. Pocela da pisem svoju knjigu. Neke pesme su zaista osvajale 1. i 2. mesto na konkursima.Moja poezijaa  Ponovo sam pocela da snimam. Prosek mi je bio odlican. Zadnjih dana decembra poslala sam i-mail Harvardu, jos cekam odgovor. Hvala svima vama koji citate ovo i koji me pratite odavno. Srecna Nova 2016, koja ce mi biti bar upola uspesna kao ova prosla !
Pisite mi na mail:  milica.markovic2003@gmail.com 







You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице