Happy birthday Mimmi's corner

10:48

Ljudi ja ne mogu da verujem da je proslo godinu dana! Ne pamtim od kad nisma bila ovako srecna! Jutros nisam mogla da udjem na internet i pored svih poteskoca uspela sam. Cim sam usla na blog videla sam da smo presli 10000! Hvala , hvala, hvala,hvala vam ljudi! Kada sam izbacila prvi post pre tacno godinu dana osecala sam se nepobedivo, i od tog dana uvek sam se trudila da imam osmeh na licu i da tako idem u nove pobede! Ponekad sam zelela da odustanem ali moras ustati i nastaviti dalje jer samo tako ostvarujes svoje snove!
Neki stariji postovi : http://mimmi-corner.blogspot.rs/2014/12/autumn-charms.html
http://mimmi-corner.blogspot.rs/2014/12/mimi-mo-moja-omiljena-kombinacija-crne.html

Ja sam blog napravila 3.12.2014 ali mi je 12 decembar nekako poseban datum i zelela sam da taj dan obelezavam ko rodjendan mog bloga, jer je tada zapravo moj blog imao prvih 100 pregleda. Zato je 12 decembar moj omiljeni datum i 12 moj omiljeni broj! ♥  Nazalost na mom blogu ne mozete  naci nista izbaceno 12.12.2014 jer sam ja mnoge postove izbrisala. I zao mi je sto nisam proslavila 3. decembar ali eto ipak  je 12.12.. rodjendan mog bloga!

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице