RANT #1 Hejteri? Kako se izboriti sa njima? / Haters? How to deal with them ?

17:42


Cao hejteri!   Hi haters!
Ako ste dosli na moj blog da uzivate u njemu i citate moj postove, samo izvolite, a ako ste dosli da hejtujete i da pisete "Curvela de Mimi" ; "Mimi Debil" ; "Mimi Glupo"; "Mimi Moj" itd. mozete napustiti moj blog!


If you come to my blog to enjoy it to read my posts , go ahead , and if you come to hate and writing " Curvela of Mimi "; " Mimi Debil (moron) "; " Mimi stupid "; " Mimi Moj " etc . You can leave my blog!


Moj blog je namenjen svima koji zele da ga citaju i prate moj blog a ne hejterima koji ce pistai gore navedene stvari, ja zaista nemam nameru to da trpim od nekih nepristojnih ljudi koji ne znaju da cene ono sto neko radi i u sta ulaze vreme. Takodje je slicno i u skoli , ali ja se trudim da to ne slusam . Ima ljudi koji vole moj blog i koji ga posecuju redovno. A oni koji imaju nesto da mi kazu to mogu pisati u inbox moje stranice na facebook-u OVDE

My blog is for anyone who wants to read and follow my blog and not Hater who will write the above things , I really do not intend to put up with some rude people who do not appreciate what a person does and what time inputs . It is also similar in school , but I try not to listen . There are people who like my blog and who visits him regularly . And those who have something to say to me that I can write in my inbox page on facebook HERE

Molim vas nemoj te ovo pogresno da shvatite, Milica
Please do not, and this the wrong way, Milica
☻☺☻☺

You Might Also Like

0 коментара