10 weird questions tag

11:03

       Niko me nije tagovao za ovaj tag ali sam zelela da ga uradim jer mi se dopao....
Nobody tag me for this tag but I wanted to do it because I liked ..
☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻




1. Kojim nadimkom te zove porodica?

 
                                   Mimi

2.Koja je tvoja čudna navika?.


Mirisem lak za nokte...☺


3.Da li imaš čudne fobije?


Plasim se zatvorenog prostora i zmija ... § ☻ §

4.Koju pesmu voliš da slušaš u tajnosti?


Milan Stankovic i Mimi Mercedes - Gadure! ♥

5.Koji je jedan od tvojih najvećih kućnih ljubimaca?


Kuce Neda! ☺

6.Koja je tvoja navika koja te čini nervoznom?


•Grickanje noktiju..... Zato i imam ovako male noktee! •

7.Na kojoj strani kreveta spavaš?


Desna ◘☻◘

8.Koja je bila tvoja prva životinja i kako se zvala?

 
Ona koje se secam, kuca Fifi! Nazalost uginula je! ○◘○


9. Koje pice narucujes u starbucks-u?

        Nema u Srbiji!





10 . STA  JE "BEAUTY" PRAVILO KOJE ZNAS A NEPOSTUJES GA?
          
             Skidati sminku pred spavanje!


I ja zelim da tagujem Ninu sa bloga Nina's World.. ♥ 




You Might Also Like

0 коментара