Pokloni

18:37

Hej i ovo su moje preslatke carapice koje sam dobila za B-day!
A ovo ispod su moji pokloni sto se tice ovih manjih stvari odecu cu da slikam a i poklon od mame i tate treba da mi stigne iz AVON-a . Dobila sam i parice pa cu sa njima da popravim telefon (duga prica) I kupiti sebi neke sitnice ukljucujuci i nove zlatne ribice da mi ispunjavaju zelje. Haha! Odecu koju sam dobila slikacu u outfitima! I jedan od mojih omiljenih poklona su moje NIKE patike u neon roze boji! Aww preslatke su i vide se na kilometar, tako da se nikad necu izgupiti (Hahaha) :D



Ovako popis poklona je:
 1.B.U Rockmantik
   2. Balea sampon i regenerator sa mangom i alojom
3.Orea gel za tusiranje  berry moment
4. West3 sa kokosom (gel za tusiranje i dezodorans)
5. West3 gel za tusiranje sa malinom
6. Veliki plavi neseser u kom se nalaze:Fa greek yogurt (gel za tusiranje sa bademom) i Fa dezodorans.
7. Nike patike neon pink.
8. She is sexy dezodorans
9. LMX sapun
10. Get beauty so za kupanje, gel za tusiranje, mleko za telo,peskiric
11. LMX Dezodorans




You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице