TMI tag

16:15

Cao evo TMI tag-a za koji me je tagovala moja omiljena: Kristina!






Šta imaš na sebi?  Trenerke

Da li si ikada bila zaljubljena? Jesam.

Užasni raskid? Nisam raskinula nikad.

Koliko si visoka?   165cm.

Koliko kilograma imaš?  56kg

Imaš li tetovaže?  Ne,ali bih volela.

Omiljena serija?  Jessie 

Glasna ili tiha muzika?Glasna

Omiljena boja?Narandzasta

Gde ideš kada si tužna? Na neko usamljeno mesto

Koliko ti treba vremena da se istuširaš?  20 min

Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru? Sat vremena

Jesi li se ikada potukla?  Nekoliko puta sa BFF ali nista strasno

Zašto pišeš blog?  Zato što volim, svidjami se to sto neko cita moje misljenje

Strahovi? Grmljavine, paukova, zmija, visinee

Šta te je poslednji put rasplakalo? Pre tri dana ali se ne secam  zasto

Kada si poslednji put nekome rekla volim te?  Pre tri dana!

Značenje iza naziva tvog bloga? Cruella de Vil i moj nadimak = Cruella de Mimi

Poslednja knjiga koju si pročitala? Pop princeza- Keti Hopkins

Poslednja osoba sa kojom si razgovarala?Sa BFF

Odnos između tebe i poslednje osobe kojoj si poslala poruku? drugu, pa cesto se svadjamo :D

Omiljena hrana? Spagete i palacinke

Tvoje poslednje putovanje je bilo gde? Nis moj rodni grad! ♥
Mesto koje želiš da posetiš? Njujork (NewYork) i LA

Imaš li simpatiju? Haha imam ☻☺

Kada si poslednji put poljubila nekoga?  Jutros, mamu

Treniraš li neki sport?Ne, ali vezbam.

Pesma koju pevušiš?  Iggy - Fancy



You Might Also Like

0 коментара