Victoria's Secret Gorgeous parfem

12:51


Dragi moji♥. Dok sam juce sedela i isprobavala parfeme neko je dosao kod mene. I bili su to moji drug i drugarica iz Chikaga! Dakle doneli su mi nesto. i pogodite sta je to bilo!!! ☻ ☺ Victoria's secret parfem i majica. ♥ Ali OK da predjemo na temu.Parfem koji sam dobila bio je neverovatno "Gorgeous" JEEE ☻ Urlala sam kroz celu kucu !! ♥ Znaci EXTRA! ☻ ☺ ☻ ♥ Stvarno sam bila presrecna. Dakle meni se ovaj parfem jako dopao! Mirise na maline, kupine ima notu tresnje cimeta i ♥VANILE♥ Stvarno je savrsen ♥ ♥ 


Pratite me na instagramu:  mixymimi2003
I pisite mi utiske i neke zanimljive price na    mailu: milica.markovic2003@gmail.com i svake nedelje cu neciju pricu izbaciti na blogu.
Ljubim vas puno ♥ !!!
Bye! ☻


You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице