K☺mentarisanje ☻utfita

14:00




Hej dragi moji danas sam izvlacila outfite na slepo za ovaj post. I imam tri jako lepa outfita, 2 Zoranina i jos jedan neznam tacno ciji. ♥ jako bih volela da cujem vase misljenje o ovim outfitima pa mi vase misljenje pisite u komentarima ili na mail: milica.markovic20032gmail.com ♥ ♥ ♥




Ovo je Zoranin outfit i mogu reci da je jako cool i meni se dopada . Zato sto ove baletanke daju nekako nezniji look tom outfitu i meni je onako bas super. A vama?

Mhm! ☻ Animal print vrlo zanimljiva i ostra kombinacija ♥ Ovaj karmin joj daje super-duper ostrinu.
Kako se vama svidja?

Nesto pravo letnje. Jako mi se svidja majica i cela kombinacija je strava! ♥










Pratite me na instagramu:  mixymimi2003
I pisite mi utiske i neke zanimljive price na    mailu: milica.markovic2003@gmail.com i svake nedelje cu neciju pricu izbaciti na blogu.(Sledeceg petka (14.09.2015))
Ljubim vas puno ♥ !!!
Bye! ☻

You Might Also Like

0 коментара