Gluvi telefoni

12:43

Dakle ljudi koliko puta vam se desilo da kazete nekom nesto i da on to kaze nekom drugom a taj kaze nekom trecem a on nekom cetvrtom i na kraju to sto ste rekli dodje do vas ali na drugi nacin.
Dakle evo primera: Borkova mama se borila za zivot ali je sada dobro. a onda neko nekome prenese ovako " Borkova mama nije dobro , bori se za zivot" a onda on prenese nekome "Borkova ma se nije izborila za zivot" i onda to dodje do vas " Ti si lazov rekao si da je Borkova mama preminula, a nije" Dakle §OMG§  Doduse kod mene je bilo drugacije Ja sam rekla drugovoj mami nesto, onda je ona to prenela maminoj prijateljici i onda je ona to prenela mami. I na kraju ispade da sam se ljubila sa drugaricom u usta. E Boze me sacuvaj!!! Tako da sam odlucila sa ni sa kim ne pricam i da sam kazem tacno ono onome kome trebam nesto da kazem. ISUSE! 

You Might Also Like

0 коментара

Укупно приказа странице