Nevidljiva deca

09:29

Uganda je delom prilicno mirna, medjutim njen severni deo potpuno nije, on se granici sa Sudanom  i tamo izbijaju brojni ratovi. Mnoga deca odlaze u roblje i vojnike.Dok mi sedimo i po tom pitanju ne radimo nista. I svi drugi misle da nama odgovara da necija deca budu vojnici i ubijaju svoje porodice. Ali da li se bilo ko zapitao , kako je njima, kada je nama tesko? Kako oni zive bez vode i hrane? Oni ne zive bez vode i hrane, oni umiru bez njih! I nas je bas briga. Pa i nije bas tako! Svima nama je strasno kada cujemo kako je neko ubio neko dete. Ali sta mi tu mozemo? Mi mozemo svasta po tom pitanju, ali niko nece! A zasto nece? Zato sto ga nije briga za ovaj svet on zivi uz TV i ne zanima ga da li je neko negde ubijen zbog tudje gluposti! Mada ja kazem da svi trebamo da pomognemo, ali pitanje je na koji nacin? Tu nema nacin, sama sam nemocna , ali svi mi blogeri moze da pomognemo . Time sto apelujemo na sve "vise" ljude da pomognu. Nadam se da ste razumeli da svake sekunde dok vi citate ovo neko u Ugandi,Indiji bude ubijen! 

You Might Also Like

0 коментара