Komentarisanje haljina

19:30

Haljina je EKSTRA , prvo tako lepo pada i mislim da je jedna od lepših haljina. Međutim ovaj detalj je baš neke neodređene boje, kada bi recimo bio bebi-pink boje lepše bi izgledalo. Ali ipak Rada ima super liniju tako da je ovo jedan veliki +. 



Haljina ima jako lep kroj međutim ove boje su fatalno glupo rasporežene i ove štikle , jeste da su suprotnosti ali ne one koje se privlače. Zato jedan ogroooman - , od mene.

Jennifer kao i uvek nežna pink nijansa , lepa figura i haljina koja je pun pogodak. Od polovine struka kreće paperjasta tkanina koja se fenomenalno širi . Takođe ovaj gornji deo jako dobeo pristaje Jennifer jer ima perfektnu liniju. Tako da je ovo pun pogodak i od mene 100 poena za ovo savrsenstvo.♥

Više mi ovo liči na majicu nego na haljinu. Boje su nepovezane ali kao top uz farmerke bi se provuklo.
Tako da je ovo 45 poena od mene.


Užas sve je višak ove šljokice faltice nekako sve kipi , pa čak ima i asimetričnosti. Od mene 1 poen. 
(mada može i nula dovoljno je)




by: Mimi M♥

You Might Also Like

0 коментара